Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Predajné zručnosti a vedomosti patria k posledným nevyhnutným piliérom úspechu v predaji, bez ktorých sa nezaobídete, ani keď máte osobnostné predpoklady, motiváciu alebo máte tie správne predajné návyky. Úspešný obchodník musí zvládať všetky časti predajného procesu od prípravy predaja, upútanie pozornosti, analýzu potrieb klient, ponuku vhodného riešenia, zvládanie námietok a schopnosť uzatvorenia samotného obchodu.
Mám tie správne predajné zručnosti?
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %