Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Strategický predaj je zameraný špeciálne pre B2B obchody kde ide o komplexnejšie riešenia, produkty a služby. Keďže o obchode rozhodujú viaceré nákupné autority obchodník musí tieto autority poznať a odhaliť ich potreby, silu vplyvu, postoje a osobné preferencie. Na základe týchto informácií si obchodník stanovuje vlastnú obchodnú stratégiu pre naplnenie obchodného cieľa.
Myslite v predaji strategicky.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %