Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Vhodná argumentácia znamená používať iba také argumenty, ktoré presvedčia zákazníka o kúpe a preto by mali smerovať k jeho potrebám, k výhodám samotného produktu ako aj k emočným úžitkom prečo vlastne túži produkt kúpiť. Platí pravidlo, že takmer 82 % nákupov zákazníci realizujú na základe emócie a nie samotným technickým parametrom produktu.
Emočný argument je ten najsilnejší.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %