Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Obchodné stretnutie je nevyhnutnou súčasťou práce každého obchodníka. Od schopnosti správne viesť obchodné stretnutie závisí úspech v predaji. Každé stretnutie by malo mať jasnú štruktúru od prvého dojmu cez upútanie pozornosti zákazníka, zistenie čo zákazník skutočne potrebuje, ponuku vhodného riešenia až po uzatvorenie obchodu.
Ako viesť obchodné stretnutie tak, aby bolo príjemné pre zákazníka aj obchodníka.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %