Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Obchodné stretnutie je nevyhnutnou súčasťou práce každého obchodníka. Od schopnosti správne viesť obchodné stretnutie závisí úspech v predaji. Každé stretnutie by malo mať jasnú štruktúru od prvého dojmu cez upútanie pozornosti zákazníka, zistenie čo zákazník skutočne potrebuje, ponuku vhodného riešenia až po uzatvorenie obchodu.
Urobte z obchodného stretnutia príjemné stretnutie pre zákazníka.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %