Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Prevedieme obchodníka celým obchodným stretnutím s klientom, ukážeme priamo s klientom ako začať stretnutie a uvoľniť atmosféru, ako plynulo prejsť k analýze klienta, ponúknuť vhodné riešenie, zvládať námietky a správne argumentovať k uzatvoreniu obchodu. Obchodník si robí poznámky a sleduje trénera v praxi. Následne obchodník vedie osobné stretnutie za asistencie trénera sám, pričom využíva sledované techniky a zručnosti.
Ukážeme vám to priamo v praxi
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %