Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Tréning je zameraný na prípravu a zvládnutie bežných telefonických hovorov s klientom zameraným na dohodnutie osobného stretnutia alebo predaja po telefóne či oslovenia v rámci produktových kampaní. Názorne obchodníkovi ukážeme ako viesť a zvládnuť telefonický rozhovor na konkrétnych reálnych situáciách. Obchodník sleduje komunikačné techniky a zručnosti trénera, aby následne osobne realizoval vlastné telefonáty.
Ukážeme vám to priamo v praxi
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %