Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Riadenie predaja manažérom obchodného tímu je nevyhnutnou súčasťou dosahovania a zvýšenia predajných výsledkov. Definovanie základných štandardov výkonu. Stanovenie cieľov obchodníka, vstupných a výstupných KPI pre zvýšenie predaja. Ako riadiť aktivity a výkonnosť tímu. Identifikácia slabého výkonu obchodníka a hľadanie spôsoby zlepšenia. Ako viesť efektívne obchodné porady.
Majte predajné výsledky pod kontrolou.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %