Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Cieľ: Pochopiť základné prvky prezentácie, ako sa pripraviť na prezentáciu a pútavo prezentovať prostredníctvom argumentačne vhodnej štruktúry prezentácie. Témy tréningu: 1. Základné typy prezentácií, kedy akú použiť 2. Analýza cieľovej skupiny , metódy FOCUS FINDER, TARGET 3. Stanovenie cieľov prezentácie, formulácia cieľov, osobné ciele 4. Štruktúra prezentácie, technika ARGUSTRUKT 5. Príprava vlastnej prezentácie Rozsah: 1 deň
Ako pútavo zvládnuť každú prezentáciu.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %