Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Ponúknuť zákazníkovi to správne riešenie alebo produkt na základe analýzy jeho potrieb, problému a požiadaviek. Vyhnúť sa ponukovému a nátlakovému predaja a skôr vystupovať ako riešiteľ a konzultant. Vedieť správne využiť tie správne argumenty, ktoré presvedčia zákazníka o nákupe.
Ponúknite zákazníkovi čo potrebuje a po čom túži.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %