Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Sú to práve správne predajné návyky každého obchodníka ako aj úspešného človeka, ktoré vykonáva opakovane pre dosiahnutie úspechu. Pravidelné vyhľadávanie obchodných príležitostí, budovanie vzťahov a stanovovanie cieľov sú základné návyky úspešného obchodníka. Plánovanie predajných aktivít a osobný rozvoj sú taktiež dôležitými návykmi pre úspech.
Vykonávam pravidelne tie správne predajné aktivity?
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %