Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Motivácia je považovaná za kľúčový faktor úspechu v predaji, nakoľko bez silnej vnútornej motivácie ani ten najtalentovanejší obchodník nie je schopný dosahovať dlhodobo nadpriemerné výsledky. Sledujeme interné ako aj vnútorné faktory motivácie. Medzi najdôležitejšie faktory patrí finančná motivácia, túžba vyniknúť a uznanie okolia.
Máte tú správnu motiváciu pre úspech v predaji?
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %