Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Identifikácia a klasifikácia potenciálu trhu. Mapovanie súčasného pokrytia trhu obchodníkom znamená odhalenie nových obchodných príležitostí. Definuje oblasti, trhu kde by mal obchodník sústrediť svoju pozornosť pre zvýšenie predaja.
Identifikujte potenciál pre zvýšenie predaja.
Nárast plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %