Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Stanovenie predajných aktivít a cieľov pre zvýšenie predaja. Nastavenie vstupných a výstupných KPI obchodníka s cieľom zvýšiť pokrytie trhu alebo produktového segmentu. Ciele sa priamo týkajú nových vybudovaných nových vzťahov, počtu stretnutí, počtu zalsaných nových cenových ponúk obchodníkom.
Cieľ nie je dôležitý, ale cesta k nemu.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %