Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Identifikujte a poznajte kto všetko rozhoduje o nákupe u zákazníka. Strategický predaj rozlišuje štyri hlavné nákupné autority, s ktorými sa musí obchodník zoznámiť je to ekonomická, užívateľská, technická a kouč. Ak ich nepoznáte alebo ste sa nestretli znižujete si šancu na úspech.
Myslite v predaji strategicky
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %