Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Príprava predaja je nevyhnutnou súčasťou a prvotnou fázou predaja. Obchodník pracuje s dostupnými informáciami a databázami, aby vedel koho a prečo osloviť, vedel začať obchodné stretnutie a mal pripravenú cieľ obchodného stretnutia. Obchodník si vypracuje písomný zápis stretnutie.
Bez prípravy ste pripravený zlyhať.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %