Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí a budovanie vzťahov na základe identifikovaného potenciálu trhu. Systematické kontaktovanie nových, súčasných aj klientov konkurencie. Príprava osobného denníka obchodníka s cieľom mať svoje aktivity pod kontrolou a efektívnejšie využívať svoj predajný čas.
Najjednoduchšia a najefektívnejšia cesta na zvýšenie predaja je usilovnejšia práca.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %