Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Cieľ: Pochopiť základné princípy presvedčivej komunikácia a vyjednávania s cieľom zvládnuť situačné aj problémové vyjednávania, dosiahnuť win-win riešenia. Témy tréningu: 1. Logika a emócie pri vyjednávaní, psychológia vyjednávania 2. Základy vyjednávania, model vyjednávania, typy vyjednávaní 3. Osobnostné typy vyjednávačov, ako k nim pristupovať 4. Vyjednávacie techniky 5. Prípadová štúdia vyjednávania Rozsah: 1 deň
Každý má čo si vyjedná, nie čo si zaslúži.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %