Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Uzatvorenie obchodu je cieľom každého obchodníka inak by jeho práca nemala zmysel. Schopnosť pochopiť nákupné signály kedy je zákazník pripravený k nákupu je kľúčom k úspechu pri uzatváraní obchodov. Správne načasovanie a spôsob získania si záväzku zákazníka si vyžaduje použitie správnych uzatváracích techník obchodníkom.
Nebojte sa vypýtať záväzok zákazníka.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %