Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Zistenie skutočných potrieb a túžob zákazníka cez kladenie tých správnych otázok je jediná cesta ako zistiť jeho nákupný motív. Zákazníci nakupujú iba vtedy, ak majú nejaký problém a obchodník ho vie správne identifikovať. Analýza potrieb si vyžaduje štrukturovaný prístup prostredníctvom metódy C-F-O-D, ktorá pomôže obchodníkovi odhaliť potrebné vstupy pre vypracovanie vhodného riešenie pre zákazníka.
Zisti čo zákazník chce a prečo to chce.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %