Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Riadenie aktivít manažérom je nevyhnutnou súčasťou dosahovanie výkonu obchodného tímu. Bezprostredne nasleduje po zvládnutí Manažérskeho cyklu. Vyžaduje si aktívnu činnosť manažéra a to pri definovaní "dobrého výkonu" obchodníka, 1:1 stretnutí s obchodníkom, účasti na obchodných spolutermínoch a vedení pravidelných obchodných porád. Nevyhnutnou súčasťou je analýza motivácie a zručností každého obchodníka smerom k výkonu ako aj nastavenie rozvojových aktivít v prípade potreby.
Riaďte aktivity nie obchodníkov.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %