Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Cieľ: Pochopiť a naučiť sa efektívne komunikovať s cieľom porozumieť druhým, vedieť ich presvedčiť a ovplyvňovať ich postoje a správania. Témy tréningu: 1. Empatia v každodennej komunikácii 2. Umenie počúvať, aktívne počúvanie 3. Ako si získať a udržať pozornosť druhých, krivka pozornosti 4. Reč tela, pravidlo 55:38:7 5. Výber tých správnych slov v komunikácia Rozsah: 1 deň
Ako sa vyhnúť konfliktom a stať sa obľúbeným v komunikácii.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %