Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Odhaliť nákupné signály a správne načasovanie uzatvorenia obchodu. Ako jednoducho a efektívne prejsť k získaniu záväzku zákazníka alebo k objednávke a uzatvoreniu obchodu. Využiť tie správne techniky uzatvárania obchodu. Ak obchodník správne využil konzultatívny prístup k predaju, uzatvorenie obchodu je prirodzený a jednoduchý proces.
Vždy prejdite k uzatvoreniu obchodu.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %