Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Ako porozumieť a pochopiť námietky či obavy zákazníka, ktoré môžu brániť k uzatvorenie obchodu. Vedieť tieto námietky či obavy zvládnuť a vyriešiť, aby obchodník mohol prejsť k uzatvoreniu obchodu. Ak sa to nepodarí aj napriek tomu, že zákazník produkt potrebuje, zákazník bude váhať a obchod sa bude naťahovať alebo zákazník vôbec nekúpi.
Zvládnite každú námietku zákazníka.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %