Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Pochopiť to čo zákazník naozaj potrebuje a prečo to potrebuje. Kladenie tých správnych otázok na odhalenie potrieb alebo problému zákazníka, požiadaviek na nákup a to najdôležitejšie odhaliť skutočný nákupný motív. Štrukturovaná analýza klienta napomáha pripraviť vhodné riešenie pre zákazníka.
Pochopte čo zákazník chce a prečo to chce.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %