Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Konzultatívny prístup k predaja zvyšuje úspešnosť či konverziu predaja obchodníka. Je zameraný na potreby a problémy zákazníka a nie ponukový predaj produktu alebo služby. Zákazník sa stáva partnerom čím si obchodník buduje dlhodobý vzťah. Správna analýza zákazníka a ponuka vhodného riešenia prináša uzatváranie viac obchodov.
Zvýšte konverzia predaja zmenou prístupu.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %