Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Konzultačno–poradenský prístup k predaju vychádza zo zisťovanie skutočných potrieb zákazníka,ktoré je potrebné analyzovať a odhaliť nákupný motív.Ide o viac krokový proces,pričom zlyhanie v nejakom kroku môže ohroziť úspešnosť predaja. Je to cesta ako sa odlíšiť od konkurencie a zvýšiť predajné výsledky.
Konzultačno – poradenský prístup k predaju ako nástroj na zvýšenie predaja.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %