Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Pravidelné udržovania a budovaniu vzťahu si vyžaduje systematický prístup. Starostlivosť o zákazníka zvyšuje retenciu zákazníka a buduje pozitívnu zákaznícku skúsenosť. Vtedy budete predávať viac tým istým zákazníkom lebo budú spokojní.
Väčšina zákazníkov odchádza, lebo majú pocit, že sa o nich nikto nestará.
Plnenie plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %