Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Ako efektívne využiť servisné stretnutie s klientom pre zvýšenie predaja a retencie klienta. Ide o prístup s cieľom naučiť a prakticky si osvojiť zručnosti ako prejsť od vybavenia požiadavky klienta k predaju. Týmto prístupom obchodníci zvyšujú svoje predajné výsledky prostredníctvom cross - sellingu a up-sellingu na súčasných klientoch, s ktorými prichádzajú do kontaktu v rámci servisného stretnutia.
Ako využiť servisné stretnutie na predajné.
Nárast plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %