Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Ako koncepčne pristupovať k B2B obchodom s cieľom udržateľne zvýšiť predajné výsledky. Pozostáva s viacerých konceptov a pomáha obchodníkom analyzovať a klasifikovať potenciál trhu, pripraviť si spolu s obchodnými manažérmi merateľné vstupné aj výstupné KPI v predaji. Venujeme sa dvom základným prístupom v predaji a to Konzultatívno-poradenskému predaju a Strategickému predaju.
Ucelená koncepcia ako zvýšiť predaj v B2B.
Nárast plánu
Priemerné plnenie obchodného plánu narástlo o takmer 35 % na každej pobočke a tempo udržujú aj po skončení projektu
Service To Sales
Úspešnosť servisných stretnutí na predaj produktov pred STS bol 8%. Po ukončení projektu úspešnosť vzrástla na úroveň 60%
Stretnutia
Úspešnosť dohodnutých stretnutí v predaji produktov pred STS bola 11 %. Po ukončení projektu úspešnosť stretnutí narástla na 42 %
Telefonáty
Úspešnosť telefonovania s cieľom dohodnúť stretnutie bola na úrovni 14 %. Po ukončení projektu STS úspešnosť narástla na 40 %